x تبلیغات
کاشت مو - کاشت ابرو

کاشت مو و کاشت ابرو به روش SUT

کاشت ابرو

در گذشته کاشت موها با روش های جراحی انجام می‌ گردید. اما امروزه از دستگاه‌ های بسیار پیشرفته ای برای این کار استفاده می‌ شود. یکی از پیشرفته ترین دستگاه هایی که امروزه برای کاشت مو یا کاشت ابرو مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه SUT است. در واقع دستگاهی است که بدون هیچ گونه آسیب به بانک موی شخص فولیکول های سالم را جدا می کند. فولیکول ها به صورت تک تک با کمک دستگاه اتوماتیک Sut برداشته می شوند. برداشت فولیکول ها به گونه ‌ای است که از نواحی مختلف بانک‌ مو استخراج می ‌شوند. بنابراین زخم یا جراحت ایجاد نمی شود و کسی متوجه این کار نخواهد شد. 

 

دلیل کاشت مو و کاشت ابرو: 

در واقع می‌ توان گفت داشتن موهای پرپشت و خوش حالت از زیبایی هر شخص به شمار می ‌رود. اما متاسفانه به دلایل مختلفی ریزش مو باعث کاهش این زیبایی می شود و افراد به دنبال روش های مختلف برای بازگرداندن زیبایی و جوانی به چهره خود هستند. کاشت مو یک روش بسیار عالی برای رفع این مشکل می باشد. علاوه بر این موارد افراد ممکن است دچار ریزش ابرو نیز گردند و همانطور که می دانید ابروها تاثیر بسیار بالایی در زیبایی چشم و چهره دارند. خوشبختانه فرآیند کاشت موها بر روی ابروها نیز تأثیرگذار بوده است و افراد امروزه می‌ توانند از کاشت ابرو برای ایجاد ابروهای پرپشت و خوش حالت استفاده کنند. 

 

کاشت مو و کاشت ابرو با دستگاه SUT: 

همانطور که می‌ وانید روش‌ های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. از جمله جدیدترین روش ها که با کمک دستگاه های اتوماتیک انجام می شود روش SUT است. در واقع در این روش به جای استفاده از هولدر های دستی از میکروموتورهای اتوماتیک و ابزارهای مدرن برای کاشت مو و کاشت ابرو استفاده می‌ شود. استفاده از دستگاه های پیشرفت موجب می گردد تا کاشت با تراکم بالا تر و سریع تری انجام گردد و نتایج بهتری در پی داشته باشد.

همچنین در کاشت به روش sut هیچ زخمی بر روی پوست ایجاد نمی گردد و در هنگام جراحی آسیب بسیار کمتری به موها وارد می‌ شود. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این نوع کاشت دارد آن است که قابلیت کاشت در این روش حدود سه برابر بیشتر از روش‌ های دیگر است. می ‌توان گفت حدود ۱۴ هزار تار مو برای شخص کاشت می شود. 

 

مزایای کاشت مو و ابرو به روش SUT:

استفاده از دستگاه SUT برای کاشت مو و کاشت ابرو یک روش جدید و مدرن می باشد که نسبت به روش‌ های قبلی مزایای بسیار فوق العاده ای به همراه دارد.

از جمله مزایای آن می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاشت مو و کاشت ابرو با کمک دستگاه SUT موجب می گردد تا آسیب بسیار کمی به پوست سر وارد شود و گرافت ها با پوشش بسیار کمی از پوست سر استخراج شوند.
  • همچنین از جمله مزایای دیگری که این روش به همراه دارد آن است که نیاز به بیهوشی ندارد و فرد با استفاده از داروهای بیحس کننده تحت جراحی قرار می ‌گیرد. 
  • تمامی مراحل کاشت از جمله استخراج فولیکول ها، جمع آوری آن ها، نگهداری به صورت صحیح و حتی کاشت مو و کاشت ابرو تحت نظر پزشک متخصص با کمک دستگاه‌ های پیشرفته انجام می‌ شود.
  • همچنین استفاده از این دستگاه‌ ها سرعت کاشت را بسیار بالا برده و احتمال بروز خطا در این روش بسیار کم است. 

معجزه کاشت مو و کاشت ابرو

مو و ابرو

یکی از عمل های زیبایی پرطرفدار و بسیار مهم در بین مردم کاشت مو و کاشت ابرو می باشد. بسیاری از افراد به دلایل مختلفی همچون بالا رفتن سن یا عوامل ژنتیکی به ریزش مو دچار می‌ شوند. این موضوع باعث کاهش اعتماد به نفس آن ها می‌ گردد. به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین جراحی های دنیا پیوند می باشد که موجب بازگشت طبیعی موها در افراد می گردد. اگر بخواهیم کاشت و پیوند مو را به صورت ساده تر توضیح دهیم می‌ توان آن را جا به جایی گرافت ها و فولیکول های مو از قسمتی که تراکم بیشتری دارد به قسمتی که تراکم آن کاهش پیدا کرده است دانست.

کاشت مو و کاشت ابرو چیست؟

پیوند مو نیز یکی از انواع عمل های جراحی است که برای بازگرداندن زیبایی انجام می‌ شود. طی انجام عمل پیوند مو فولیکول ها و ریشه های مو از یک قسمت بدن به قسمت هایی که دچار ریزش مو شده اند پیوند داده می شود. کاشت مو و کاشت ابرو را می‌ توان از روش های بسیار عالی و فوق العاده برای بازیابی و ترمیم موهای ریخته شده دانست. بهتر است بدانید که هر پیاز مو شامل ۱ تا ۴ می باشد که قابل رشد است. البته روش‌ های جدیدی که امروزه برای پیوند مو استفاده می شود موجب می گردد تا فولیکول استخراج شده بدون هیچ گونه تغییری به ناحیه پیوندی انتقال داده شود. این روش کاملاً دائمی می باشد و افراد می توانند از نتایج فوق العاده آن تا آخر عمر استفاده کنند.

چه سنی برای کاشت موی کاشت ابرو مناسب است؟

بهتر است بدانید که سن افراد جهت کاشت مو و کاشت ابرو اهمیت بسیار زیادی دارد، و افرادی که کمتر از ۲۵ سال دارند نباید این جراحی را انجام دهد. در واقع بهترین سن برای افرادی که می‌ خواهند جراحی پیوند مو را انجام دهند ۳۵ سال به بالا می باشد. البته افرادی که در سنین بسیار بالا قرار دارند نیز ممکن است که پس از انجام کاشت مو و کاشت ابرو دوباره دچار ریزش مو گردند. به همین دلیل قبل از انجام پیوند مو باید فرم‌ هایی در نظر گرفته شود تا در صورت ریزش مو این مشکل را پوشش دهد.

نکات مهم قبل از کاشت مو و کاشت ابرو:

بهتر است قبل از کاشت مو و کاشت ابرو برای به دست آوردن نتایج بهتر نکات توصیه شده توسط پزشک را رعایت کنید. این نکات شامل موارد زیر می باشد:

  • از مصرف مکمل ها یا قرص‌های آسپرین و همین طور ویتامین‌ هایی که موجب رقیق شدن خون می گردند به مدت دو هفته قبل از جراحی خودداری کنید.
  • حدود دو هفته قبل از کاشت مو و کاشت ابرو از مصرف دخانیات و الکل بپرهیزید. مصرف نوشیدنی های کافئین دار مانند چای را کاهش دهید.
  • یک هفته قبل از عمل بهتر است کاملا ریلکس بوده و بدون استرس بخوابید.
  • یک روز قبل از انجام جراحی از مصرف ناپروکسن و ایبوپروفن بپرهیزید.
  • در روز عمل لباس های راحت و گشاد بپوشید یا ترجیحا پیراهن های دکمه دار بپوشید.

آیا کاشت مو و کاشت ابرو درد دارد؟

بسیاری از افراد زمانی که متوجه می شوند کاشت مو و کاشت ابرو بدون بیهوشی انجام می شود تصور می‌ کنند که حتماً این عمل با درد همراه است. اما بهتر است بدانید برای پیوند مو نیاز به بیهوشی نیست و از بی حس کننده های موضعی استفاده می‌ شود و فرد در هنگام جراحی هیچ گونه درد یا سوزشی احساس نخواهد کرد. پس جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

کاشت مو و کاشت ابرو طبیعی

مو و ابرو

افراد بسیاری هستند که با افزایش سن و نزدیک شدن به سن ۳۰ سالگی موها و حتی ابروهای خود را از دست می‌ دهند. هر چه به سن بالاتر و به ۵۰ سالگی نزدیک تر می‌ شوند دچار ریزش موی بیشتری می گردند‌. با این که ۸۵ درصد از مردان به این مشکل دچار می شوند اما نمی ‌توان گفت که ریزش مو تنها در آقایان دیده می‌ شود و امروزه برخی از خانم ‌ها نیز با ریزش مو و ابرو مواجه می‌ شوند. این موضوع ممکن است برای آن ها بسیار آزار دهنده باشد. به همین دلیل است که امروزه روش ‌های متنوع ترمیم و تقویت مو مورد توجه افراد قرار گرفته است و می توان تبلیغات بسیاری را در مورد کاشت مو و کاشت ابرو مشاهده کرد. در ادامه می‌ خواهیم اطلاعات مختصری در مورد چگونگی پیوند مو به شما ارائه دهیم با ما همراه باشید. 

 

چگونگی کاشت مو و کاشت ابرو:

اگر شما نیز از کسانی هستید که دچار ریزش مو و ابروی خود شده اید قطعاً به دنبال یک روش درمانی دائمی برای رفع این مشکل هستید. پیوند فولیکولی بهترین روش درمانی می باشد. اما بسیاری از افراد تمایل دارند قبل از کاشت اطلاعاتی در مورد این موضوع داشته باشند. این اطلاعات موجب می شود تا استرس و اضطراب آن ها کاهش پیدا کند. بهتر است بدانید که امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده تا روش ‌های جدید و فوق‌ العاده ‌ای برای کاشت مو و کاشت ابرو به وجود آید.  اما می توان گفت که مراحل کاشت در آن ها متفاوت نمی باشد و تنها تفاوت در نحوه برداشت فولیکول ها یا کاشت آن ها است. اگر بخواهیم مراحل کاشت مو و کاشت ابرو را به صورت جداگانه توضیح دهیم می توان گفت که شامل مراحل زیر می باشد: 

  • آماده سازی ناحیه بانک مو: 

اگر شما کاندیدای کاشت مو یا حتی کاشت ابرو باشید در هر صورت باید اولین مرحله که آماده سازی بانک‌ مو می باشد را انجام دهید‌ برای آماده سازی بانک‌ مو پزشک ابتدا این ناحیه را تمیز و ضد عفونی می کند. سپس از بی حس کننده های موضعی برای جلوگیری از بروز درد استفاده می‌نماید. زیرا این عمل بدون بیهوشی انجام می‌ شود. پس از آن که ناحیه اهدا کننده فولیکول مو به طور کامل بی حس شد مرحله دوم اجرا می شود. 

 

  • برداشت گرافت ها: 

مرحله دوم در کاشت مو و کاشت ابرو برداشت گرافت ها از ناحیه اهدا کننده می باشد. برای برداشت گرافت ها از روش های مختلفی استفاده می شود. بنابراین با توجه به روشی که انتخاب شده است گرافت ها برداشته می‌ شود. این مرحله نیاز به تخصص و دقت بسیار بالا دارد زیرا باید فولیکول های سالم جداسازی گردد. 

 

  • آماده سازی گرافت ها و ناحیه کاشت: 

پس از این که برداشت گرافت ها به درستی انجام شد. باید آن ها را برای کاشت مو و کاشت ابرو آماده کنند. در این مرحله پزشک به کمک میکروسکوپ های پیشرفته فولیکول های مو را یک به یک جداسازی می‌ کند. علاوه بر آن ناحیه ایی که قرار است پیوند مو در آن انجام گیرد نیز قبل از کاشت آماده می شود که برای آن ناحیه دریافت کننده استریل شده و از بی حس کننده استفاده می شود. 

 

  • کاشت مو: 

آخرین مرحله کاشت می باشد که در واقع اصلی ترین مرحله کاشت مو و کاشت ابرو به شمار می‌ رود. در این مرحله گرافت هایی که از قبل آماده شده‌ اند در ناحیه دریافت کننده پیوند داده می شوند. این کار ممکن است توسط پزشک یا دستگاه‌ های پیشرفته انجام گردد. 

صفحه قبل 1 صفحه بعد