کاشت ابرو

در گذشته کاشت موها با روش های جراحی انجام می‌ گردید. اما امروزه از دستگاه‌ های بسیار پیشرفته ای برای این کار استفاده می‌ شود. یکی از پیشرفته ترین دستگاه هایی که امروزه برای کاشت مو یا کاشت ابرو مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه SUT است. در واقع دستگاهی است که بدون هیچ گونه آسیب به بانک موی شخص فولیکول های سالم را جدا می کند. فولیکول ها به صورت تک تک با کمک دستگاه اتوماتیک Sut برداشته می شوند. برداشت فولیکول ها به گونه ‌ای است که از نواحی مختلف بانک‌ مو استخراج می ‌شوند. بنابراین زخم یا جراحت ایجاد نمی شود و کسی متوجه این کار نخواهد شد. 

 

دلیل کاشت مو و کاشت ابرو: 

در واقع می‌ توان گفت داشتن موهای پرپشت و خوش حالت از زیبایی هر شخص به شمار می ‌رود. اما متاسفانه به دلایل مختلفی ریزش مو باعث کاهش این زیبایی می شود و افراد به دنبال روش های مختلف برای بازگرداندن زیبایی و جوانی به چهره خود هستند. کاشت مو یک روش بسیار عالی برای رفع این مشکل می باشد. علاوه بر این موارد افراد ممکن است دچار ریزش ابرو نیز گردند و همانطور که می دانید ابروها تاثیر بسیار بالایی در زیبایی چشم و چهره دارند. خوشبختانه فرآیند کاشت موها بر روی ابروها نیز تأثیرگذار بوده است و افراد امروزه می‌ توانند از کاشت ابرو برای ایجاد ابروهای پرپشت و خوش حالت استفاده کنند. 

 

کاشت مو و کاشت ابرو با دستگاه SUT: 

همانطور که می‌ وانید روش‌ های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. از جمله جدیدترین روش ها که با کمک دستگاه های اتوماتیک انجام می شود روش SUT است. در واقع در این روش به جای استفاده از هولدر های دستی از میکروموتورهای اتوماتیک و ابزارهای مدرن برای کاشت مو و کاشت ابرو استفاده می‌ شود. استفاده از دستگاه های پیشرفت موجب می گردد تا کاشت با تراکم بالا تر و سریع تری انجام گردد و نتایج بهتری در پی داشته باشد.

همچنین در کاشت به روش sut هیچ زخمی بر روی پوست ایجاد نمی گردد و در هنگام جراحی آسیب بسیار کمتری به موها وارد می‌ شود. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این نوع کاشت دارد آن است که قابلیت کاشت در این روش حدود سه برابر بیشتر از روش‌ های دیگر است. می ‌توان گفت حدود ۱۴ هزار تار مو برای شخص کاشت می شود. 

 

مزایای کاشت مو و ابرو به روش SUT:

استفاده از دستگاه SUT برای کاشت مو و کاشت ابرو یک روش جدید و مدرن می باشد که نسبت به روش‌ های قبلی مزایای بسیار فوق العاده ای به همراه دارد.

از جمله مزایای آن می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاشت مو و کاشت ابرو با کمک دستگاه SUT موجب می گردد تا آسیب بسیار کمی به پوست سر وارد شود و گرافت ها با پوشش بسیار کمی از پوست سر استخراج شوند.
  • همچنین از جمله مزایای دیگری که این روش به همراه دارد آن است که نیاز به بیهوشی ندارد و فرد با استفاده از داروهای بیحس کننده تحت جراحی قرار می ‌گیرد. 
  • تمامی مراحل کاشت از جمله استخراج فولیکول ها، جمع آوری آن ها، نگهداری به صورت صحیح و حتی کاشت مو و کاشت ابرو تحت نظر پزشک متخصص با کمک دستگاه‌ های پیشرفته انجام می‌ شود.
  • همچنین استفاده از این دستگاه‌ ها سرعت کاشت را بسیار بالا برده و احتمال بروز خطا در این روش بسیار کم است.